Кошик
523 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 08:00 найближчого робочого дня (07.10).

Ulov
Графік роботи
  • Понеділок
    08:0015:00
  • Вівторок
    08:0015:00
  • Середа
    08:0015:00
  • Четвер
    08:0015:00
  • Пʼятниця
    08:0015:00
  • Субота
    Вихідний
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (63) 969-49-91
+380 (96) 067-60-17
ULOV
Менеджер
вул. Раєвської 2, Свояк 215 магазин, 61068, Харківська область, Харків, Україна
ulov.in.uaUlovin@ukr.net

Обмін та повернення

Повернення та обмін товару належної якості на протязі 14 днів 

Повернення та обмін товару здійснюється в належності до Закону України "Про захист прав споживачів" В термін 14 днів, не враховуючі дня придбання, Можливе оформлення повернення товару при умові

  • товар не був у користуванні
  • збереженні усі пломби та ярлики
  • цільність комплекту та пакування не порушені
  • збережен гарантійний талон та документ підтверджуючий оплату
  • він не підпадає в перелік товарів належної якості, повернення яких обмежений рішенням Кабінета міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ 
Під товаром неналежної якості мають на увазі несправний товар, що має заводські дефекти або недоукомплектований. Якщо у Вас виникли підозри, що наш товар не працює належним чином, не має повного комплекту, несправні заводські дефекти, будь ласка, виконайте такі дії: 
- зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом, інформація вказана у розділі контакти та постарайтеся максимально докладно описати проблему. Після отримання інформації наш сервіс-менеджер зв'яжеться з вами для уточнення деталей та допомоги у вирішенні цієї проблеми. Витрати, пов'язані з доставкою чи пересиланням товарів неналежної якості, сплачує продавець. 

ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ 
Після отримання нами товару та при повній його відповідності вимогам, описаним вище, вам буде повернено гроші. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" повернення грошей провадиться в строк до 7 днів з моменту отримання поверненого товару. Повернення коштів здійснюється тим самим способом і тій самій особі, якою було сплачено замовлення. Звертаємо Вашу увагу, що у разі оплати товару банківською картою, термін повернення грошей залежить від політики банку-емітента картки. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.


Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner